середу, 26 квітня 2017 р.

Підготовка до педради "Цифрова культура педагога"

Соціальний сервіс PADLET 

Ми продовжуємо рухатись вперед,

відкривати нові двері, робити нові речі –

бо нам цікаво, і саме цікавість весь

час відкриває нові шляхи
Волт Дісней
У час інформаційних технологій перед учителем  постає чимало питань: як зацікавить учнів предметом, як ефективно використати велику кількість додаткової інформації.
освіта набуває нової якості, адже розуміння тексту  все більше стає життєво необхідною компетенцією. Учитель перестає бути носієм об’єктивного знання. Для вчителів, які прагнуть розпочати роботу по-новому, виникає потреба в оновленні науково-методичного та матеріально-технічного забезпечення.
Творчий учитель використовує  різноманітні ефективні форми, прийоми й методи навчання. Аналізує результати засвоєння  учнями навчального матеріалу з предмету, знає сучасні педагогічні технології навчання, основи роботи з текстовими редакторами, електронними таблицями, електронною поштою та браузерами, мультимедійним обладнанням.
З метою формувань в учнів компетентностей ХХІ століття радимо скористися допомогою соціальних сервісів Web 2.0, де учні зможуть самостійно наповнювати контент до уроку. Це сприятиме зацікавленню учнів.
Використання сервісу Рadlet зробить навчальний процесі нтерактивним, а виконання домашнього завдання цікавим. Крім того, учні в разі потреби, завжди зможуть звернутися до знайденого матеріалу,  переглянути інформацію, підготовлену вчителем, якщо заняття довелося пропустити, впевнитися в тому, що власноруч створений на уроці продукт діє і може стати у пригоді іншим учням.
Візуалізація – один із важливих засобів мотивації до навчання. Це дасть можливість змінити підходи до викладання української мови і літератури за допомогою впровадження елементів сучасних педагогічних технологій навчання. Основне завдання сучасного педагога – створити сприятливе розвивальне середовище.
Padlet – мережевий сервіс для створення електронної стіни. Сервіс, який дає можливість працювати дистанційно як із учнями, так і з коллегами, впроваджувати елементи дистанційного та «перевернутого навчання». Формами роботи можуть бути групові та індивідуальні заняття на уроках і в позаурочний час.
Формувати навчальні компетенції,   використовуючи сервіс Padlet, можна шляхом пошуку та додавання  додаткової інформації (музичне та фото оформлення, історичний чи біографічний коментар), створення проектів, розробка та виконання веб-квестів,  флешмобів, атмосферних (уявлення, настрій, емоційне навантаження) та розповідних буктрейлерів, обговорення питань.
Можливості сервісу Рadlet
 
Доступність
 
Віртуальна стіна Рadlet безкоштовнийWeb- ресурс. Для роботи з ним реєстрація не обов’язкова.
 
 
 
 
mara1
Легкість
 
На головній сторінці створюється порожня сторінка білого кольору (тому це нагадує стіну), яку можна заповнювати повідомленнями. Додати текстове повідомлення дуже просто: необхідно лише два рази натиснувши мишею по стіні.
mara2
Мультимедійність
До повідомлень можна додавати різноманітний контент: відео, аудіо, зображення, файли Word, PDF, Exel, Pover Point, будь-які посилання на інші ресурси, наприклад, диск Google – хмарне сховище даних, що дозволяє користувачам зберігати свої дані на серверах у хмарах та ділитися ними з іншими користувачами хмар в Інтернеті; Slidely – простий у використанні онлайн редактор слайд-шоу, який дозволяє користувачам створювати протягом декількох хвилин слайд-шоу в поєднанні з музикою, а потім поділитися ним з легкістю в Інтернеті; LearningApps – соціальний сервіс для створення інтерактивних вправ з мови і літератури; Cacoo – сервіс, який дозволяє працювати над одним завданням кільком учням одночасно;  Сервіс Dipity – створення «стрічки часу» дає можливість скласти історію розвитку якої-небудь події чи біографії особистості; Tagxedo – при розробці завдань для формування понятійного апарату. Ключові слова із будь-якої мовної теми являють собою поодинокі слова, і важливість кожного з них позначається розміром шрифту або кольором для швидкого сприйняття; Tagul – за його допомогою можна візуалізувати текст у вигляді «хмари»слів, що дає можливість краще запам'ятовувати поняття, впізнавати (антономічні, синонімічні) пари; Thinglink – для створення інтерактивних картинок, плакатів. Prezi – інструмент для створення інтерактивної презентації.
mara3
   Узгодження Одночасно на стіні можуть створювати повідомлення кілька користувачів. Активність учасників миттєво відображується на стіні – користувачі з екранів монітору можуть спостерігати, як додаються повідомлення mara4
 Приватність Ви можете налаштувати можливість редагувати стіну іншим користувачам, дозволити повний доступ, поставити пароль або запросити користувачів по e-mail
 
mara5
Мобільність Padlet працює на всіх пристроях – мобільних, планшетах, нетбуках
mara6
Інтерфейс Яскраві фонові зображення, які легко змінюються у налаштуваннях стіни
 
 
 
 
mara7
Узгодженість Стіну Рadlet можна вбудувати у блог, сайт, на будь-який ресурс, де можна застосувати html-код mara9
Сервіс дає можливість легко та швидко переходити від одного сервісу до іншого. Також користувач отримує можливість поділитись будь-яким цікавим матеріалом зі своїми друзями, адже повідомлення можна редагувати та переміщати по стіні.
Інформатизація стає дедалі все більш звичним та невід’ємним атрибутом навчального процесу й повсякденного життя. Приймаючи виклик сучасності в он-лайн, водночас на вчителя покладається додаткова відповідальність. Слід пам’ятати, що діти можуть зіткнутися з деякими небезпеками під час роботи в Інтернеті (тексти й зображення, що травмують дитячу психіку; неправдива інформація; комп’ютерні віруси; розваги, що відриваються від навчання, тощо). Тому вчителю доцільно заздалегідь самостійно створити та відкрити потрібні для навчального процесу веб-ресурси і здійснити первинний аналіз їх, підготувати навчальний коментар до роботи у тому чи іншому сервісі.
Тільки особистий приклад вчителя, який не просто володіє сучасними освітніми методиками, але й формує в собі творця, забезпечить успіх педагогічної діяльності, зміну педагогічного мислення, щоб розвернути цей погляд в сторону сучасності і майбутнього, для пошуку нових можливостей.

Немає коментарів:

Дописати коментар